Accesari Fonduri Europene, Topografie-Geodezie-Cadastru, Arhitectura, Consultanta si Publicitate (Conceperea, realizarea si gestionarea de site-uri)

Taf

ing. Iulian BUNGHEZ

Primul „Taf” (Tractor Articulat Forestier) este Ilfron 204 D care este dotat cu motor Diesel D110 în 4 timpi cu o putere de 65 CP, cu o greutate de 6060 kg fara unealta, un volum maxim cupa de 1,75 mc. Viteza înainte este de la: 3,83 la 36,94 km/h si inapoi de la înapoi: 3,07 la 21,60 km/h. Tipurile de unelte ce pot fi atasate sunt : greifer pentru buşteni, cupă pentru material în vrac de 0,8m³ şi 1,75 m³, furcă reglabilă, lamă buldozer.
Taf 657 si 658 este dotat cu motor Diesel D110 în 4 timpi cu o putere de 65 CP, cutie de viteze mecanica AK 5-35 cu 5+1 viteze si garda la sol de 450 mm, cu o greutate de 6580 kg pentru TAF 657 si 7200 kg pentru TAF 658. Troliu mecanic, comandat electropneumatic prin telecomandă cu fir sau radiocomandă si forţa de tracţiune de 2 x 7.000 daN.t

Taf 690 P este dotat cu motor Diesel Perkins 1104C-44T cu o putere de 90 CP, cutie de viteze mecanica AK 5-45 cu 5+1 viteze si garda la sol de 450 mm, cu o greutate de 7500 kg. Troliu comandat prin telecomanda cu fir si forţa de tracţiune: 2 x 7.000 daN. Modele derivate: TAF 690 P – R (Tractorul Articulat Forestier cu scut cu role), TAF 690 P – RC (Tractorul Articulat Forestier cu radiocomanda), TAF 690 P – R – RC (Tractorul Articulat Forestier cu scut cu role si troliu cu radiocomanda).
Taf 900 P este dotat cu motor Diesel Perkins 1104C-44T cu o putere de 90 CP, cutie de viteze mecanica AK 5-45 cu 5+1 viteze si garda la sol de 450 mm, cu o greutate de 8200 kg. Troliu comandat prin radiocomanda pentru comenzile troliului, pornire, oprire, accelerare motor + Telecomanda cu fir si forţa de tracţiune: 2 x 7.000 daN. Tid (Tractorul Articulat pentru Întreţinerea Drumurilor Forestiere) este dotat cu motor Diesel D110 in 4 timpi de 65 CP, cutie de viteze mecanica cu 10+2 viteze si garda la sol de 450 mm cu o greutate de 7850 kg.

Din cate se si vede toate aceste modele sunt destul de noi, Irum incepand sa le fabrice doar dupa 1999(aceste specifice modele), istoria TAF incepand tot cu modele asemanatoare celor de sus..

Designul nu s-a schimbat ..

Comentariu:
ing. Iulian BUNGHEZ
Universitatea „Transilvania” Brasov
Facultatea de Autovehicule Rutiere
Sectia Motoare Termice si Circulatie Rutiera

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile despre tine sau dă clic pe un icon pentru autentificare:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s